Pracownik ds. administracji z j. niemieckim
LSJ HR Group
Szczecin, Polska
4 d. temu

Opis stanowiska :

Dla naszego Klienta, dużej firmy z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko : Pracownik ds. administracji z j. niemieckim

Zakres obowiązków :

  • zarządzanie i administrowanie procesami bankowymi
  • otwieranie / zamykanie kont
  • przedłużanie umów w systemie
  • dokonywanie odpowiednich operacji w przeznaczonych do tego systemach
  • kontakt mailowy / telefoniczny z współpracownikami wewnątrz grupy
  • Wymagania :

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie zawodowe mile widziane, lecz niewymagane
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów
  • Wielozadaniowość, rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • Pracodawca oferuje :

  • profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjny pakiet socjalny kartę sportową, kartę żywieniową, ubezpieczenie grupowe
  • prywatną opiekę medyczną
  • miejsce pracy w nowoczesnym, komfortowym budynku
  • możliwość awansu i kariery dla najlepszych
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku