SENIOR ANALYST
HCL Technologies Limited
Kraków, Poland
19 d. temu

Job Description (Posting).

To resolve assigned tickets in adherence to agreed SLA and quality standards of the company (1.) To maintain high login Efficiency (Availability) for customers (2.

To resolve tickets within agreed SLA of ticket volume and time (3.) To adhere to quality standards (voice and accent , Tech Monitoring), regulatory requirements and company policies (4.

To ensure positive customer experience and CSAT through First Call Resolution and minimum average handling time ( AHT), rejected resolutions / Reopen Cases (5.

To update worklogs and follow shift / escalation process and process compliance (6.) Work on value adding activities such Knowledge base update & self development

Skill (Primary)

BPS-Unified Service Desk-Helpdesk

Aplikuj
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku