Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
T-Systems
Warsaw
20 d. temu

Opis stanowiska pracy

  • Odpowiedzialność 24 / 7 / 365 za koordynację procesu usuwania awarii wszystkich usług klientów międzynarodowych (International Wholesale Customer);
  • Pomoc klientom przy uruchamianiu nowo dostarczonych usług;
  • Monitoring sieci / urządzeń z wykorzystaniem dostępnych systemów i narzędzi;
  • Zapewnienie najkrótszego czas usunięcia awarii;
  • Współpraca z partnerami / dostawcami usług dla GTS;
  • Wykonywanie innych zadań zgodnie z poleceniami Przełożonego.
  • Wymagania

  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania
  • Znajomość technologii DWDM, SDH / PDH, xDSL oraz zagadnień TCP / IP włącznie z protokołami routingu, znajomość rozwiązań IP / MPLS;
  • Ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień sieciowych i telekomunikacyjnych oraz informatyki;
  • Umiejętność analizy i szukania przyczyn problemów w systemach zarządzania siecią (Huawei, Ciena, Nokia, Tellabs)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Obsługa komputera (System Operacyjny Windows, Klient poczty, Pakiet Office)
  • Mile widziane :

  • Wykształcenie techniczne (telekomunikacja lub elektronika)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tym znajomość technologii SDH / PDH, ethernet, xDSL, IP
  • Oferujemy :

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń
  • Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
  • Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
  • Kontakt z najnowszymi technologiami
  • Zapewniany dojazd do pracy z Warszawy
  • T-Mobile Polska

    Jesteśmy jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce : obsługujemy ponad 10,251 mln klientów. Jako operator zintegrowany, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, oferujemy pełen pakiet usług ICT, a w ramach T-

    Mobile Usługi Bankowe - pełną paletę usług finansowych.

    T Mobile Polska obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem swojej sieci 3G oraz ponad 99,8% populacji zasięgiem LTE, dzięki najnowocześniejszej infrastrukturze sieciowej.

    Zatrudniamy około 4000 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Dzięki temu w 2017 roku po raz 8.

    z rzędu zostaliśmy uhonorowani odznaczeniem Top Employers.

    Jesteśmy częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego Grupa Deutsche Telekom (DT), która zatrudnia globalnie ponad 225 tysięcy pracowników i prowadzi działalność w 50 krajach na świecie, obsługując ponad 200 mln klientów.

    T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

    Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

    Oferujemy Tobie

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń
  • Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
  • Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
  • Kontakt z najnowszymi technologiami
  • Zapewniany dojazd do pracy z Warszawy
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku