Specjalista ds. Skarg i Reklamacji
PKP Intercity
Warszawa
16 d. temu

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Wspracie zespołu rozpatrującego reklamacje
  • Rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotów za niewykorzystane bilety
  • Inne czynności zlecone przez Spółkę
  • Wymagania :

  • Dokładność, skrupulatność
  • Umiejętność redagowania odpowiedzi pisemnych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Oferujemy :

  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość zdobycia cennego na rynku doświadczenia zawodowego
  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku
  • Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 22.06.2018 r.

    Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku