Doradca Bankowości Detalicznej w oddziale SMART
Citi
Poland, MA, Warszawa
5 d. temu

Wymagania :

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze oraz budowaniu relacji z klientem
  • Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
  • Swoboda w obsługiwaniu nowoczesnych sprzętów elektronicznych tablety, smartfony, ekran dotykowy
  • Umiejętność prezentacji, efektywnej komunikacji i budowania relacji
  • Cierpliwość, umiejętność badania potrzeb oraz tłumaczenia i proponowania rozwiązań
  • Elastyczność, szybkość reagowania i dostosowania się do zmian
  • Kluczowe zadania :

  • Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości obsługi bankowej poprzez aktywne badanie potrzeb oraz poszukiwanie adekwatnych dla nich rozwiązań
  • Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych
  • Edukację oraz wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (ekrany dotykowe, tablety, smartfony)
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku
  • Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikromarketingowych
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku