Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek Sieciowych
NEUCA S.A.
Katowice
2 d. temu

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • obsługę połączeń przychodzących od Klientów (Aptek),
  • udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
  • przyjmowanie zamówień od Klientów,
  • udzielanie informacji i wsparcie Klientów,
  • współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
  • Wymagania

    Od kandydatów oczekujemy :

  • doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziane,
  • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
  • wysokiego nastawienia na cel,
  • poczucia odpowiedzialności za zadania.
  • Oferujemy :

  • pracę na cały etat,
  • umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół,
  • wynagrodzenie podstawowe wraz z systemem premiowym,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie farmaceutycznej będącej liderem na rynku.
  • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku