Pracownik Helpdesk IT
Grupa Warta
mazowieckie Warszawa Polska
16 d. temu

Opis stanowiska

  • wsparcie telefoniczne i zdalne użytkowników w zakresie środowiska pracy (PC / tablet / laptop / telefon),
  • rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych aplikacji używanych w organizacji,
  • zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia - wstępna diagnostyka błędów sieci, drukarek, sprzętu użytkowników,
  • monitoring i reakcja na zdarzenia wpływające z systemów informatycznych,
  • informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń.
  • Wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym / teleinformatycznym lub w trakcie studiów,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office i systemu Windows 10,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z użytkownikami, korespondencji technicznej, zdalnej obsługi użytkowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19.
  • Oferujemy

  • współpracę w ramach umowy zlecenia,
  • pracę dla renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia, poszerzania swoich kompetencji,
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym zespole.
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku