Specjalista ds. Zarządzania Sprzedażą
Lidl
Wyszków Polska
6 d. temu

Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Zamawianie towaru do Centrum Dystrybucyjnego
  • Stały monitoring zamówień, stanów magazynowych, wyjaśnianie różnic z dostawcami
  • Codzienna analiza i korekta zamówień sklepów
  • Cotygodniowa analiza wskaźników
  • Jakie są nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Zdolność logicznego myślenia
  • Biegła obsługa programu MS Excel
  • Elastyczność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • Mile widziane :

  • Znajomość języka obcego na poziomie B2
  • Gotowość odbycia kilkumiesięcznego szkolenia poza miejscem docelowym pracy
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • Dajemy Ci gwarancję stabilnego zatrudnienia - umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia.
  • Oferujemy bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny, kartę MultiSport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Dajemy Ci duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących szkoleniach, a także szerokie perspektywy awansu
  • Gwarantujemy ciekawą pracę w dynamicznym zespole, dużą samodzielność w działaniu i możliwość szybkiego podejmowania decyzji
  • Zapewnimy Ci szkolenie przygotowujące do objęcia nowej funkcji
  • Zainteresowany?

    Czekamy na Twoją aplikację!

    Opis oferty pracy

    Miejsce zatrudnienia : Magazyn Wyszków Rodzaj umowy o pracę : Pełen wymiar czasu pracy Numer referencyjny : PL-056560 Powiększ mapęPomniejsz mapę

    Wysoka jakość oferowanych produktów, otwartość na Klienta, prostota działania i najlepsi Pracownicy to właśnie te elementy zadecydowały o międzynarodowym sukcesie Lidla! Dołącz do nas i razem z nami twórz jedną z czołowych europejskich marek!

    Obecnie Lidl należy do najszybciej rozwijających się firm handlowych w Europie. Posiadamy ponad 600 sklepów w Polsce i ponad 10 000 w 28 krajach.

    W związku z dalszym rozwojem sieci w Polsce poszukujemy kandydatek / kandydatów na stanowisko :

    Specjalista ds. Zarządzania Sprzedażą

    Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Zamawianie towaru do Centrum Dystrybucyjnego
  • Stały monitoring zamówień, stanów magazynowych, wyjaśnianie różnic z dostawcami
  • Codzienna analiza i korekta zamówień sklepów
  • Cotygodniowa analiza wskaźników
  • Jakie są nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Zdolność logicznego myślenia
  • Biegła obsługa programu MS Excel
  • Elastyczność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • Mile widziane :

  • Znajomość języka obcego na poziomie B2
  • Gotowość odbycia kilkumiesięcznego szkolenia poza miejscem docelowym pracy
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • Dajemy Ci gwarancję stabilnego zatrudnienia - umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia.
  • Oferujemy bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny, kartę MultiSport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Dajemy Ci duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących szkoleniach, a także szerokie perspektywy awansu
  • Gwarantujemy ciekawą pracę w dynamicznym zespole, dużą samodzielność w działaniu i możliwość szybkiego podejmowania decyzji
  • Zapewnimy Ci szkolenie przygotowujące do objęcia nowej funkcji
  • Zainteresowany?

    Czekamy na Twoją aplikację!

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku