Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
Netia SA
Katowice
2 d. temu

Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

Opis stanowiska

Będziesz odpowiedzialny za :

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Korporacyjnych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Prowadzenie i zarządzanie projektami sprzedażowymi;
  • Realizację wyznaczonych celów sprzedaży.
  • Wymagania

    Jakie są nasze wymagania?

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne lub techniczne;
  • Min 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług telekomunikacyjnych i / lub ICT i / lub IT;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista;
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i prezentacji;
  • Motywacja do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • Kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania;
  • Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point;
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Oferujemy

    Nasza oferta dla Ciebie, to :

  • Umowa o pracę;
  • Narzędzia : samochód, smartphone, komputer;
  • Karta MultiSport Plus;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Wyjazdy / spotkania integracyjne;
  • Świetna atmosfera J
  • Digital workplace;
  • Innowacyjne projekty.
  • Dodatkowo :

  • Atrakcyjny system prowizyjny oparty o realizację celów sprzedażowych;
  • Rozbudowany system szkoleń i warsztatów pozwalający Ci na systematyczne podnoszenie kompetencji;
  • Dostęp do najnowocześniejszej technologii i rozwiązań teleinformatycznych w codziennej pracy oraz możliwość ich wdrażania na polskim rynku.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku