Asystent Kierownika Kontraktu
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Łódź łódzkie Polska
11 d. temu

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu / projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
  • Wymagane kwalifikacje :

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach : budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project,
  • umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
  • Oferujemy :

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
  • W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.

    08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity : Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). W przypadku braku takiej klauzuli, kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte, zgodnie z Ustawą, bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą.

    Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku.

    Oferta pracy dla wybranego kandydata zostanie złożona na stanowisko zgodne z postanowieniami Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy, które może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 22.05.2018.

    Aplikuj

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku