Digital Brand Manager
Citigroup Inc
Warsaw, M POL, EMEA
31 d. temu

Description

Zespół Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej w Biurze Marketingu Internetowego poszukuje eksperta ds.

marketingu, który dzięki połączeniu nieszablonowego myślenia, nietuzinkowych pomysłów i analitycznego podejścia zaplanuje i wdroży autorskie pomysły, przekładające się na wzrost świadomości marki i wzmocnienie percepcji Citi Handlowy jako wiodącego banku digital w Polsce.

Chcesz zmieniać wizerunek bankowości w Polsce pracując dla największej grupy finansowej na świata? Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i nowinkami ze świata marketingu?

Myślisz out-of-the-box i lubisz próbować nowych rzeczy? W takim razie zdecydowanie powinieneś czytać dalej! Czym będziesz się zajmował jako Digital Brand Manager?

  • Samodzielne wdrażanie kampanii mających na celu zbudowanie wizerunku banku jako banku digital ze szczególnym uwzględnieniem produktów takich jak platforma Bankowości internetowej, aplikacja mobilna, płatności telefonem (np.
  • Google Pay), płatności e-commerce (np. Masterpass) i innych rozwiązań

  • Planowanie i samodzielne zarządzanie działaniami akwizycyjnymi dla całego portfela produktów detalicznych w social mediach
  • Budowanie strategii i zarządzanie komunikacją Programu Korzyści Citi Specials, w tym przeprowadzanie akcji specjalnych przy udziale partnerów programu
  • Kreowanie, wdrażanie i monitoring strategii marketingowej związanej ze świadomością marki Citi Handlowy - tworzenie strategii komunikacji marki oraz portfela produktów, Dbanie o całościowy wizerunek marki i spójność języka komunikacji
  • Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań
  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji ze współpracującymi agencjami marketingowymi, performance’owymi i social mediowymi
  • Współpraca z mediami i social mediami w zakresie promowania Banku i zwiększania świadomości marki
  • Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z budżetem, monitoring efektywności wykorzystania budżetu
  • Budowanie komunikacji wokół projektów kluczowych z punktu widzenia banku
  • Analiza aktualnych trendów rynkowych i proponowanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych
  • Co otrzymasz w zamian?

  • Szansę pracy w międzynarodowym zespole działającym na globalnym rynku
  • Możliwość samodzielnego planowania i wdrażania lokalnych kampanii
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Samodzielność w kreowaniu strategii
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
  • Pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowych
  • Czego Oczekujemy od idealnego Kandydata?

  • Minimum czterech lat doświadczenia w dziale marketingu lub agencji reklamowej
  • Doświadczenia w pracy z agencjami marketingowymi
  • Wiedzy z zakresu nowoczesnych technik marketingowych, badań rynku, umiejętności analizy zachowań konsumentów, umiejętności analizy danych sprzedażowych
  • Pasji do marketingu, rozwiązań digital, innowacji
  • Proaktywnego podejścia, poszukiwania nowych rozwiązań, kwestionowania status quo
  • Wyższego wykształcenia
  • Umiejętności strategicznego myślenia i planowania
  • Samodzielności
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na współpracę z globalnym zespołem
  • Preferowane 2 letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką / produktem / prowadzeniu kampanii marketingowych
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku