Doradca Klienta w dziale Contact Center
al.to
Kraków
7 d. temu

Opis stanowiska :

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
  • Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki
  • Wymagania :

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
  • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
  • Aplikuj

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku