Stanowisko ds. kontroli
ZUS
Centrala ZUS
4 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli wewnętrznej lub audytu albo sprawowania nadzoru
  • minimum 3 lata stażu pracy
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, administracja, finanse publiczne, zamówienia publiczne)
  • studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna i audyt, audyt bezpieczeństwa, kontroling, kontrola finansowa, prawo pracy, prawo finansowe, finanse publiczne, zamówienia publiczne)
  • Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w kontroli w obszarze finansów (pożądane doświadczenie w kontroli finansów publicznych)
  • nastawienie na wyniki / konsekwencja w działaniu
  • terminowość i rzetelność
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  • działanie procesowe / nastawienie na proces
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność poprawnego wnioskowania
  • stanowczość / pewność siebie
  • umiejętność przekonywania
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność stosowania przepisów
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • komunikatywność (umiejętność komunikacji pisemnej, werbalnej i niewerbalnej)
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • zdolność do radzenia sobie ze stresem i presją czasu
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • koordynuje prace zespołów opracowujących procedury kontroli
  • opracowuje, aktualizuje oraz dokonuje przeglądów procedur kontroli
  • prowadzi kontrolę instytucjonalną procesów przebiegających w Zakładzie oraz sporządza dokumentację z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzi kontrole funkcjonalne w wydziałach kontroli wewnętrznej oddziałów Zakładu
  • kieruje zespołami kontrolującymi złożonymi z pracowników Departamentu i pracowników wydziałów kontroli wewnętrznej oddziałów Zakładu
  • koordynuje kontrole zlecone do przeprowadzenia wydziałom kontroli wewnętrznej oddziałów Zakładu
  • analizuje i opracowuje wyniki przeprowadzonych kontroli oraz sporządza bieżące informacje w tym zakresie
  • prowadzi postępowania wyjaśniające związane z ustaleniami dokonanymi przez wydziały kontroli wewnętrznej oddziałów Zakładu i przygotowuje projekty wystąpień w tym zakresie
  • uczestniczy w opracowywaniu propozycji tematów do rocznych planów kontroli
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku