Specjalista ds. administracyjno-technicznych
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Katowice
6 d. temu

Obowiązki :

  • składanie zamówień na części,
  • przygotowanie zestawień oraz dokumentacji z napraw narzędzi,
  • wysyłka urządzeń poserwisowych (dokumentacja, zlecenie, nadzór) kraj i zagranica,
  • sporządzanie dokumentów magazynowych,
  • aktualizowanie cenników,
  • aktualizowanie zestawień realizacji zamówień,
  • ewidencja zużycia paliwa,
  • ewidencja wytworzonych odpadów,
  • ewidencja zaimportowanego sprzętu elektronicznego i baterii,
  • obsługa poczty,
  • zlecanie usług kurierskich,
  • obsługa reklamacji,
  • zaopatrywanie firmy w niezbędne artykuły biurowe, spożywcze, chemiczne według bieżącego zapotrzebowania,
  • obsługa gości (pomoc), dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Wymagania :

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość j. angielskiego,
  • skrupulatność,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
  • prawo jazdy kat. B,
  • Inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,
  • komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,

  • wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista.
  • Nasz Klient oferuje :

  • stabilność i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • umowę o pracę,
  • urozmaicony charakter pracy.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku