Kierownik ds. Kluczowych Klientów
DPD
Warszawa
5 d. temu

Opis stanowiska

Osoba ta będzie odpowiedzialna za :

  • opieka i rozwój współpracy z kluczowymi Klientami firmy,
  • pozyskiwanie nowych kluczowych Klientów,
  • realizacja przydzielonych planów i zadań sprzedażowych,
  • udział w negocjacjach i rozmowach handlowych,
  • wycena lub pomoc w wycenie kontraktów dla kluczowych Klientów,
  • poszukiwanie nowych szans rozwoju biznesu poprzez opracowywanie niestandardowych rozwiązań handlowo-operacyjnych,
  • kontrola jakości obsługi kluczowych Klientów na podległym terenie,
  • dbałość o dobrą współpracę wewnątrz i na zewnątrz Firmy.
  • Wymagania

    Od Kandydatek / ów oczekujemy :

  • doświadczenia w sprzedaży usług B2B,
  • determinacji w dążeniu do celu i nastawienia na osiąganie wyników,
  • znajomości technik sprzedaży,
  • dobrej organizacji pracy i umiejętności współpracy z zespołem,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,
  • minimum średniego wykształcenia,
  • prawa jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca porozumiewanie się w środowisku biznesowym.
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku